همه چیز در ارتباط با اتوبوس های شرکت همسفر و رویال سفر

همه چیز در ارتباط با اتوبوس های شرکت همسفر و رویال سفر

یکی از گزینه‌های سفر، خرید بلیط اتوبوس مشهد، تهران و ... و طی کردن مسافتی طولانی با آن است. سفری که به نظر هر کسی می‌آید، خستگی سفر را به یاد می‌آورد. اما خیلی وقت است که شرکت‌های اتوبوسرانی هم پیشرفت کرده اند. اتوبوس‌هایی وارد ناوگان حمل و نقل بین شهری شده اند که می‌توانید با آنها راحت سفر کنید. حتی در مسیرهای طولانی می‌توانید به اتوبوس اعتماد کنید. بلیط این وسیله نقلیه در بیشتر موارد در دسترس است. و هیچ مسافری، نگرانی خاصی برای خرید آن ندارد. اما در مسیرهای پر رفت و آمد و همچنین تعطیلات خاص مانند اواخر تابستان و مناسبت‌های مذهبی، حجم درخواست‌ها بالا می‌رود.

همیشه سفر با اتوبوس ارزان تر از سفر با ماشین، قطار یا هواپیما است. امروزه اتوبوس های مدرن قدم مثبتی در جهت ایمنی و آسایش مسافران برداشته اند و یکی از دغدغه های شرکت های  مسافربری نیز برآورده کردن این مهم است. از این رو شرکت رویال سفر در سال 1385 آغاز به کار کرد. این شرکت که در تهران و در پایانه بیهقی مشغول فعالیت است، به منظور خلق تغییر و دگرگونی در صنعت حمل و نقل جاده ای دست به کار شد.

 رویال سفر از همان آغاز کار پیشرو در ارائه VIP بود. زمانی که اتوبوس های  VIP وارد عمل شدند استفاده مردم از خطوط جاده ای بیشتر شد زیرا علاوه بر امنیت، راحتی در سفرهای جاده ای به مراتب افزایش یافت. صندلی برخی از همین اتوبوس ها به شدت راحت بوده طوری که آنها را با صندلی هواپیما مقایسه می کنند. رویال سفر اتوبوس های تحت عنوان VIP  خود را تماماً مجهز و پیش رفته انتخاب کرده است و نخستین شرکتی محسوب می شود که اتوبوس‌های  VIP ۲۴ نفره را به کار گرفت. ویژگی منحصر به فرد این ماشین ها این است که به منظور ایجاد آرامش مسافر صندلی ها با فاصله زیادی از هم قرار دارند و هر صندلی مانیتور مجزایی برای خود دارد.

هم اکنون بالغ بر 550 اتوبوس VIP در این شرکت خدمات رسانی می کنند. در کشور ما شرکت های برجسته و معروف ولوو، اسکانیا و مان تولید کننده اتوبوس های VIP هستند. در این ماشین ها صندلی ها به صورت دوتای و تکی تعبیه شده اند، چنانچه فردی به تنهایی سفر می کند صندلی تکی گزینه مناسبی بر او خواهد بود. در صورت تمایل می توانید رویال سفر را از وب سایت های عرضه کننده بلیط تهیه نمایید. در خرید آنلاین بلیط این فرصت را دارید که قیمت بلیط ها و انواع اتوبوس ها را ببینید و با هم مقایسه کنید.

نماینگی های رویال سفر در ایرا ن شامل: بابلسر، بندر انزلی، ارومیه، اراک، تهران، بوشهر، تبریز، رشت، رویان، آبادان، شیراز، قم، بابل، خرم‌ آباد و چندین شهر می شود که خدمات و ارائه سرویس به این ماشین ها را برعهده دارند. همچنین در ارمنستان، استانبول و آنکارا نیز چندین نمایندگی دیگر  وجود دارد. به منظور عرضه بهترین خدمات به مسافرین بین شهری این شرکت 150 دستگاه تویوتا رافور را به کار گرفته است. شرکت رویال سفر ایرانیان از معروف ترین و مهم ترین شرکت های مسافر بری کشور بشمار می رود.

یکی دیگر از شرکت هایی که قصد معرفی آن را داریم شرکت همسفر است. در ادامه همه چیز در ارتباط با شرکت همسفر را در اختیار شما قرار می دهیم.

شرکت همسفر خدمات جاده ای خود را در اواخر سال 1378 شروع کرد. این شرکت که در پایانه بیهقی تهران فعالیت می کند، در ابتدا تنها با 100 دستگاه اتوبوس مسافران را جابجا می کرد اما اکنون با بالا رفتن نیاز جامعه برای سفرهای جاده ای بیش از 600 اتوبوس حرفه ای و پیشرفته را در اختیار دارد. این شرکت نیز جز شرکت هایی می باشد که در سال های آغازین از اتوبوس های VIP ساخت شرکت مان آلمان برای سرویس دهی به مسافران استفاده کرده است. اتوبوس های VIP معمولا 25 الی 29 نفر ظرفیت دارند که آسایش مسافران را به همراه دارند زیرا فضای بیشتری برای تغییر حالت صندلی ها در اختیار مسافران قرار می گیرد. همچنین صندلی این اتوبوس ها مانند اتوبوس های بکار گرفته شده در رویال سفر ایرانیان داری مانیتور های مستقل برای هر مسافر هستند، البته این امکان به تازگی عملی شده است.

عزیزانی که می خواهند با اتوبوس های شرکت همسفر، سفر داشته باشند این اجازه را دارند که در سایت های فروش بلیط  بعد از تعیین مبدا و مقصد  با به نمایش در آمدن انواع اتوبوس ها و قیمت آنها، بلیط اتوبوس همسفر را برای خود رزرو و خریداری کنند. این شرکت حتی طرح های تخفیفی برای مسافران در نظر گرفته است که با خرید آنلاین از آنها آگاه می شوید. این شرکت در شهرهای زیادی از جمله: اراک، آبادان، اردبیل، ارومیه، انزلی، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رامسر، رشت، زاهدان، گرگان، لاهیجان، عسلویه، بابل، ماهشهر، کرمان، دزفول، آمل، مشهد، چابهار، همدان و زنجان نمایندگی دارد. همچنین در استانبل ترکیه نیز دارای نمایندگی های مجازی می باشد.

بیشترین بلیطی که در شرکت همسفر به فروش می رسد و داری یک ترتیب پر تکرار است بلیط اتوبوس شیراز و اصفهان می باشد. شرکت همسفر علاوه بر این که مسافران بین شهری کشور را جابجا می کند در مسیر های ایروان، آنتالیا، استانبول و تفلیس نیز مسافران را جابجا می کند. همسفر از شرکت های معتمد و  مبتکر در کشور است که اغلب مردم آن را می شناسند. این شرکت با یک پیشینه پر افتخار و استفاده از نیروی کار حرفه ای و مجرب، وظیفه مهمی در  سیستم ترابری کشور دارد.


Comments