زمان پیش فروش قطار توسط رجا چگونه اعلام می شود؟

سفر با قطار یکی از ایمن ترین و راحت ترین سفرهای مسافرت می باشد.  انتخاب قطار برای مسافرت انتخابی کاملا  هوشمندانه و مقرون به صرفه است. اگر چه در سفر با هواپیما می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد رسید اما نمی توان از جاذبه های دیدنی موجود در طول مسیر لذت برد. سفر با قطار بر خلاف هواپیما بسیار جذاب و هیجان انگیز است، زیرا مسیر قطارمعمولا از دل کوه، دشت و جنگل عبور می کند و تماشای این مناظر بکر و فوق العاده می تواند بسیار لذت بخش باشد و سفری رویایی و خاطره انگیز را برای مسافران رقم بزند. در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات نوروز که میزان مسافرت ها به اوج خود می رسد معمولا شرکت های حمل و نقل ریلی اقدام به پیش فروش تعدادی از بلیط های خود می نمایند. با ما همراه باشید تا با زمان و شرایط پیش فروش بلیط قطار بیشتر آشنا شوید.

  شرکت راه‌آهن به منظور حفظ سلامت مسافران و جلوگیری از گسترش کرونا، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری را بطور کامل اجرا می‌کند. شرکت قطارهای مسافری رجا نیز که از دیروز عرضه بلیت مردادماه را آغاز کرده، رعایت پروتکل های بهداشتی را اجرا می کند. این اقدامات در مورد همه شرکت های مسافری و همه ی مسیر ها به عنوان مثال اگر بلیط قطار بندر عباس را خریداری کنید، صدق می کند.

در قطارهای مسافری در هر کوپه حداکثر دو مسافر حضور دارند و بقیه صندلی‌ها خالی هستند. علاوه‌بر این پرسنل و مهمانداران قطار نیز ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند. مسافران نیز موظف به رعایت نکات بهداشتی در ایستگاه‌های راه‌آهن هستند.

چرا با قطار سفر کنیم؟

قطار یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل برای مسافرت به مقاصد مختلف می باشد. امنیت و راحتی سفر با قطار در کنار هزینه بلیط مناسب آن موجب شده که بسیاری از افراد که نمی توانند با هواپیما سفر کنند و نیز به سفرهای جاده ای با اتوبوس علاقه ای ندارند قطار را برای مسافرت های خود انتخاب نمایند. در سفر با قطار اعضای خانواده می توانند از حضور در کنار یکدیگر لذت ببرند و با هم به تماشای فیلم مورد نظر و یا طبیعت موجود در مسیر بپردازند و طولانی بودن مسیر را اصلا احساس نکنند. بنابراین اگر می خواهید سفری راحت و فراموش نشدنی در کنار سایر اعضای خانواده داشته باشید و این سفراز لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیز باشد به شما توصیه می کنیم که حتما سفر با قطار را انتخاب نمایید.

 

Comments

  1. باتری اچ تی سی: اگر قصد خرید بهترین و قویترین باتری اورجینال اچ تی سی دارید و برایتان مهم است که باطری مدنظرتان عمر زیادی داشته باشد و از سلامت لازم برخوردارد باشد؛ فروشگاه اینترنتی رایااستور بهترین مرکز فروش باطری موبایل گوشی HTC با قیمت مناسب در سراسر کشور می باشد. باطری HTC، این روزها گوشی های اچ تی سی توانسته اند، محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورند. تمامی گوشی هایی که ما در طول روز از آن ها استفاده می کنیم، می توانند برای مدت زمانی عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند، به مرور زمان که شما از گوشی استفاده می کنید، می تواند عمر باتری کاهش پیدا کند و در نهایت منجر به خرابی آن شود.
    https://rayastor.ir/htc-battery/

    ReplyDelete

Post a Comment